Top latest Five یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال Urban news

Wiki Article

بررسی و مقایسه‌ای بین امکانات بسیاری از بازارهای معاملاتی ارز دیجیتال داخل کشور، صورت گرفت.

از آنجایی که انتخاب روش خرید و فروش تاثیر بسیار زیادی بر سود دهی سرمایه گذاری افراد و کاهش ریسک آن ها دارد لذا در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پرداخته شده است .

علاوه بر این تعدادی از کارگزاری ها اقدام به معرفی فروشندگان یا خریدارانی که قصد خرید و فروش بیت کوین به صورت مستقیم را دارند می کنند ، برای این منظور افراد با مراجعه به سایت های این صرافی ها و مشاهده پیشنهادات موجود یکی از آن ها را انتخاب کرده و با فرد مورد نظر تماس می گیرند تا پس از هماهنگی های لازم در جایی مشخص یکدیگر را ملاقات و معامله مورد نظر را انجام دهند .

بایننس در شرایط خود اعلام کرده است کاربران کشورهای تحت‌تحریم از جمله ایران حق استفاده از خدمات این صرافی را ندارند.

بایننس برای افرادی که با ترید آشنایی چندانی ندارند و یا نمی‌خواهند درگیر سفارش‌گذاری و فرایندهای این‌چنینی شوند، امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال را فراهم صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال کرده است. با این قابلیت کاربر فقط کافی است ارز دیجیتالی را که در اختیار دارد انتخاب کند و بگوید قصد دارد این ارز دیجیتال به چه ارز دیجیتال دیگری و با چه مقداری تبدیل شود.

بعد از خواندن این مقاله به ‌راحتی می‌توانید اولین خرید بیت کوین خود را انجام دهید. در هر ساعتی از شبانه‌روز با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانید خرید انجام دهید.

در بیشتر صرافی‌های خارجی برای مبالغ پایین احراز هویت انجام نمی‌شود، اما در صورت مشکوک‌شدن احتمال درخوست احراز هویت وجود دارد. در این سایت‌ها معمولاً احراز هویت با پاسپورت انجام می‌شود.

شما هم می‌توانید با تخفیف کارمزد در صرافی‌های زیر ثبت نام کنید:

اما به‌طور کلی بیشتر افراد از سایت‌های ایرانی برای خرید بیت کوین استفاده می‌کنند.

انتقال ارز دیجیتال خریداری شده (معمولا تتر) به یک صرافی خارجی

انتخاب کیف پول، پیدا کردن صرافی معتبر، ثبت نام و احراز هویت در صرافی، شارژ حساب در صرافی و خرید ارز دیجیتال.

آیا برای خرید مثلا ریپل باید آنرا به اتر تبدیل کنم و بعد ریپل بخرم یا خیر بصورت مستقیم میتوانم با یورو موجود در حساب اقدام به خرید کنم (کارمزد کدام کمتر و به صرفه تر است

مشخصات خود را ثبت و تصویر کارت ملی خود را در سیستم بارگذاری نمایید. اگر اسکن آن را ندارید از دوربین موبایل استفاده نمایید و یک عکس خوانا بگیرید.

همچنین مشخص کردن میزان ارزدیجیتالی که می‌خواهید بخرید ضروری است، به عنوان مثال اگر قصد خرید اتریوم را دارید می‌خواهید یک واحد بخرید یا ۰.۱ واحد یا هر میزان دیگر.

Report this wiki page